Hayallerim95 Kızlar bugün detaylı ultrasondan çıktım kilosu 444 gr ve boyu 24 cm miş iyimi sizlerin nasıl doktor bişey demedi ama bende merak ettim ☺️
Fulyaaa1 Hayallerim95 bende tam olarak 21+6 da detaylıya gitmiştim bizim bebiş biraz önde gidiyor aklınız karışmasın 550 gr 29 cm di
teletabi Hayallerim95 21+3 444 gr dı canım doktor bu haftada olması gereken kilo demişti. Bence gayet iyi 🌸
Feyza-erol 21+3 günlükken bebeğim 433 grmdı doktor gayet iyi olduğunu söyledi sizinde aynı haftalarda gayet iyi