papatya56 ee iyi doğuma kadar değilmiş bazılarına öle oluyor ya ondan sordum iyi yapmışsın 1 hafta orda kal gene olmadı 1 haftada kayınvaliden yakındaysa ore gidersin 🤗 benim 7 haftada leke geldiği zaman öle yapmıştım toplanınca geçersin eve dikkat et artık