Gulsahhcik Henüz 16 haftalığız ama, aralıkta herşeye zam geliyor şimdiden bez stoğu yapayım diye düşünüyorum.. Prima daha iyi diye bir kaç yerde okudum, siz ne düşünüyorsunuz 😊😊
Elsu26 Gulsahhcik stok yapmanı önermem her bez her bebeğe iyi gelmiyor arkadaşım da Prima stoklamıştı ama bebeğine pişik yaptı başka bi beze geçti adını hatırlamıyorum düzeldi ve aldığı bütün bezleri bedavaya dağıtmak zorunda kaldı kar edeyim derken zarar etme bence ama sen bilirsin
2melekannesi_ Gulsahhcik prima bana çok parfümlü geliyor içeriğinde var mı bilmiyorum ama yoğun bir kokusu var güzel kokuyor da bebeğe ağır gelir gibime geliyor😏 ben sleepy bio natural ve molfix pure soft ikisinden alıp duruma göre seçeceğim. Biraz da bebişin poposu seçiyormuş bakacağız neyi seçecek😅
mehmel54 Gulsahhcik bende öyle düşündüm fakat hiç mantıklı değil elinde kalma ihtimali çok yüksek ben molfix aldım başkasının bebeğine iyi gelen marka benim bebeğime pişik vs yapabilir kullanmadan bilemeyiz
RaYaRY Yenidoğan olarak prima premium care kullanmayı düşünüyorum sleepy natural ile denemeli kullanicam canım ama bebekten bebeğe fark ediyor bazısı çok alerjik oluyo bazısı marketteki uygun fiyatlı bezlere bile tepki vermiyo ama içeriğe önem vermek gerekir
RaYaRY Benim elimde baby turco ve sleepy nin üç tane bebek bezininde testeri var en çok dokusunu beğendiğim sleepy natural di
Gulsahhcik Stok yapmamın bir anlamı yok öyleyse 🙁 Doğduktan sonra anlayacağız yani neyin iyi gelip gelmediğini 😬 Fiyatlarda bir yandan uçuyor bakalım ne olacak😊