Tugcedefne Son 1 yılda 3 aylık sgk priminiz yattıysa yaklaşık 5000 tl ye kadar devlet bir seferlik doğum parası yatırıyor.
Cerenn12 Son 3 ay sigorta yatması gerekir. Bir aylık maaşının ⅔ unu veriyor. Dört ay izin hakkın var dört aylık maaş veriyor
Hilallllllll Arkadasim dogumuna son 3 ay kesintisiz yatirdi gecen sene 8 bin tl civari aldı bende bu ay yatirmaya basladim bakalim