patilibalik 3 yaşında bir oğlum var ismini eşimle kayınbiraderim tarih sevgilerinden dolayı Alparslan dediler, ben kararsız olduğum için anket yapmıştık Alparslan ismi kazandı, bende söyledikçe çok ısındım ismine. Şimdide nasipse kızımız olacak eşim en başından beri oğlumuzun ismine uyumlu isim olsun diye Aslıhan olsun dedi ben yine muhalefet tabi 😀 ama laf aramızda ismi çok beğeniyorum, aslıhan ismi çok ağır bir isim ama ben yanına isim araştırırken HÜMA ismi ile karşılaştım, ismi araştırmaya koyuldum, önce Fatih Sultan Mehmet’in annesinin ismi imiş. Anlamına baktığımda farsçadan geldiğini, eskilerde şans getiren bir kuş, başına konduğu kişilere müjde getirdiğine inanıldığı için cennet kuşu olarak nitelendirilen bir anlam çıktı karşıma, sonra huma kuşu olarak araştırdığımda aynı anlama çıktığını gördüm. Oğlumda şimdi aslıhan hüma diyor çok içimize sinerek koyacağız kızımız doğduğunda inşaallah. 🤲♥️