Hiç bi şekilde randevu bulamıyorum napacam ne edicem bi fikrim yok . Buraya gidipte memnun kaldığınız bi doktor var mı acaba ? Tabi randevu bulursan gidicem . Diğer kadın doğum hastanelerinde de randevu yok . MHRS den talep oluşturdum öyle takip ediyorum ama nafile çoğu
testimi yaptıramadım bu yüzden