Zeyneptuba benim doktorum 9.haftamda tahlil istedi düşük çıktı TSH dahiliyeye gitmemi söyledi guatr çıktı benim hamileliğimde çok korktum netten araştırdım erken doğum bilmem kötü şeyler yazıyodu hiçte korktuğum gibi bişi yok olmadı içinizi ferah tutun ilaç verirler bikaç aya düzelir şuan doğumuma 1 haftam kaldı çok şükür 🤲🏻