Minikkuzular Deletedmom16362 ben ill gebeligim de gittim celal ardıç doktora minnettarım çok iyi tecrübeli gerçekten maddi durumu iyi olan herkes gidebilir tanıdığım en iyi doktorlardan biri ücret fazla ama değer
Deletedmom16362 Drydgs Muayene,nst,doğum ücretini öğrendiniz mi? Ben de oraya gidiyorum 2.gebeligim. Fiyatlar yine artti,en son muayene 200 tl odedim.
Drydgs Deletedmom16362 canım nst ye haftaya giricem eşim memur onun indirimi var ben muayene 165 ödüyorum doğumda sanırım sezeryan düşünüyorum 4000 den bahsediliyor doktora bağlı ücretler sanırım onu doktorla konusucam senin doktorun kim
Deletedmom16362 Drydgs Anladim cnm. Ben Yasemin İlkit’e gidiyorum. 29+1 olduk. Diğer gidişimde nstye giricem merak ettim ucretini. Senin doktorun kim?
Tazeanne0134 Drydgs senin doktorun kim canım benim eşimde memur bende yarın gidecem inşallah 15+1haftalık hamileyim bugün yasemin ilkit e gidecem ben Deletedmom16362 memnun musunuz peki
Perilisa Deletedmom16362 memnun musun Yasemin hocadan ben ilk başlarda çok memnundum ama artık eskisi gibi ilgilenmiyor ya
Deletedmom16362 Minikkuzular Evet o doktoru çok ovuyorlar. Ben ilk gebeligimde de Yasemin hanima gitmiştim,yine ona gidiyorum.
Deletedmom16362 Perilisa Hesabima anca girebildim. Ben de çok memnun değilim resmen olsa da bitse derdindeyim artik. Cok da fazla gitmemeye çalışıyorum. 6-7 haftada bir gidiyorum. Zaten 30+5 olduk.
Perilisa Deletedmom16362 Gökmen hoca ya gitmek istiyorum ama eşim doktor değiştirme diye izin vermiyor 😾
Deletedmom16362 Perilisa Ben de değiştirmek isterdim ama sona geliyoruz yavaştan yapacak bir sey yok. 😐
Drydgs Deletedmom16362 canım kardeşim orda hemşire yasemin hanımı çok beğeniyor doktorunu değişme hele Gökmen beye asla gitme lütfen
Drydgs Tazeanne0134 Kuzum benim doktor bayram bukan ben çok memnunum 35.hafta benim şuan 18 Aralık’ta kontrole gidicem bende .memurlar için sendika indirimi var bilgin olsun ben öyle ödüyorum uygun oluyor
Deletedmom16362 Tazeanne0134 Benim 2.gebeligim ilkinde de ona gittim ve memnun kaldim. Bu gebeligimde biraz ilgisiz gibi geldi 2.oldugu icin belkide ayni seyleri tekrar etmek istemiyordur biliyoruz sonuçta. Bilgilendirme yönünde çok iyi ama rahatlatıyor aciklayarak.
selen89 Drydgs Bende bayram bukana gidiyorum hamileliğimin başından beri 37+3 oldum fena değil şuan yaklaşımı doğumda göreceğim ilgisini inşallah sıkıntısız bir doğum olur
Deletedmom16362 Drydgs Yok zaten değiştirmem artik. İlkinde ben de cok memnun kaldım ama bazen çok ilgisiz olabiliyorlar.
Drydgs Tazeanne0134 kuzum memurların sendika kartı var eşimin burosen eşine sor öyle sendika üyeliği varsa kartı gösterince indirim yapılıyor
Tazeanne0134 Deletedmom16362 sevindim canım benimde arkadaşım 2 çocuğunu da onda doğum yapmış çok memnunum dedi bana bende ilk hamileliğim de ortadoğu hastanesine gitmiştim ve asla önermem asla hem de ama inşallah bende yasemin hanımdan memnun kalırım tabi sonuçta hemen hemen herşeyi biliyoruz normal ama