İyi akşamlar hanımlar dün bi post açmıştım tansiyondan yatırdı doktor diye dün saat 18 den bugün akşam 18 e kadar idrarımı topladım verdim saat 8-9 gibi e nabızdan baktım sonuçlar çıkmış protein 643 diyor internetten baktım 300 ün üstü anormal karşılanıyormuş ama internete pek güven olmuyor hemen mezara sokuyor insanı o yüzden size danışmak istedim çok mu yüksek değer