Esrakbas Merve_konya ahhh kuzum neler cektim ya hala da kaşınıyorum son haftalarım bide çok terliyorum duşa giriyorum yine de oluyor 😟
zmq Merve_konya ben doğum yaptım hala geçmedi. Az önce Allahım nolur geçsin diye dua ediyordum. Allah yardımcın olsun inşallah. Bendeki ürtiker😭 ve çikolata yiyemiyorum😢
YeldaKarakolcuKk Merve_konya 29 haftamdayım ve ayaklarımın altı çok kaşınıyor 2 gündür gece yattığımda özellikle oluyor gibi
iremby Merve_konya kasiniyorum ve geçmiyor birakiyorum tekrar kasiniyor ve kucuk kucuk kan topluyor bazen kasidigim yer 3 5 gun gecmiyor falan. Acayip bir sey anlamadim.
Babies16 1 haftadir acillerdeyim bu yuzden.losyonlar yaziyorlar hic bi ise yaramiyor.karaciger enzimleri temiz cikti.en son dun de sabaha kadar uyuyamayinca 7 de kendi dr umu aradim dayanamiyrm bisye yapin dedim.avil hap ve avil krem verdi dunden beri iciyrm.sanki biraz rahatlatyor ama etkisi geciyor bi kac saat sonra.bikac gune tamamen iyilestirir diye umuyorum yoksa kafayi yiycem.kasinmaktan tum vucudum tahris oldu.
ishem Babies16 safra asitlerine baktırdınız mı? Sadece karaciğer enzimleriyle anlaşılmıyor çünkü. Ben de enzimler normaldi safra asiti çok yüksek çıktı sonra kolestaz teşhisi koyuldu! Mutlaka baktırın sonuçların çıkması 3 gün sürüyor.
Babies16 ishem bi o kaldi yapilmayan.bu imaclar ise yaramazsa onuda yaptrcam mecburen.kan serumu kullaniyorudm ondan sorna basladi oyuzden dr alerjiye bagladi ama alerji hapida normalde hemen keser benim kesmedi malesef
Babies16 ishem sizdede kabarian kucuk dokuntuler oldu mu.kolestazda normalde domuntu gorulmezmis.benkm heryerim dokuntu 😑
Merve_konya Geceleri uyuyamiyorum artik hic bisey gecirmiyor bu kaşıntıyı en cokta suan ayaklarimin altinda var:(((
Merve_konya zmq Allah sizinde yardimciniz olsun insallah benimkide sizinkide geçer cok kotu bisey bu😢😕😕
Merve_konya YeldaKarakolcuKk bende 29 haftaligim çok zorya Allah yardimcimiz olsun insallah.doktora gittinizmi hic bunun icin
YeldaKarakolcuKk Merve_konya daha 3 gün önce gitmiştim ondan sonra başladı kaşıntı ne yazık ki soramadım
Pelinefeoyku Bende berbat bir sekilde kasiniyorum.elleeim ayaklarim parcaladim ayaklarimi resmen.28 haftaligim.
Merve_konya Eşim eczaneden bu kaşıntılar için bi krem aldi stilex jel diye duydunuzmu sizde veya kullandinizmi
Babies16 Merve_konya evet banada dr onu avil kremi bide avil hapi yazdida.dedigim gibi fayda ettimi anlamiyrm.biraz azaliyor bi kac saat sonra tekrar aziyor kabariklik ve kasinti. Dunden beri kullaniyrm 1 2 gun daha deniycem bakalm