Asyaveannesi36 mirayveannesiii babası gapten tulum almış ayıcıklı pembe ona aşık oldum Rabbim sağ Salim kucağımıza alalım da 🙏🏻
deletedmom87894 mirayveannesiii kıyafetlerine ayrı bi aşığıö ama babası dün fosforlu emzik almışş ona bittim☺️😍
lunam 23.haftamdayım, ben de şimdilik 3-5 parça bir şey aldım. Bugün trendyoldan juniperus diye bir markadan aldığım müslinler geldi, yaa o kadar güzel ki renkleri dokusu bayıldım. Şu an favorim onlar 😍
Semra12344 lunam cnm kumaşları kalınlığı falan nasıl bazıları aşırı ince oluyor bende almak istiyorum foto koyar mısın bir tane 🥰☺️
lunam Semra12344 3 çeşit aldım aslında. 4 katlı ve 2 katlı set halinde satılıyordu. Bir de tek katlılar 3lü set halinde satılıyor. Diğerleriyle kıyaslayamiycam ama bence kalınlıkları ideal 😊 Mesajı kaydediyorum şimdi, sabah koyayım fotoğraf 😊
lunam Semra12344 Bu tek katlı olan Bu çift katlı olan. Tek katlı olanla aşırı bir farkı yok görüntü de ama dokununca bi tık daha kalın olduğu anlaşılıyor. Bu da 4 katlı
Yagmurdgdgn13 Kızımın Her kıyafetini beğenerek aldık ama en sevdiğim şey babasının aldığı sesli kaktüs oyuncak oldu kızım doğup büyüyene kadar ben oynarım artık 😂😂
Black-34 Yagmurdgdgn13 Ya bende istiyorum ondan 🤣ben oynayacağım ilk gerçekten çok bayıldım bende piuu piuuu kıvırıyor ya bebek birşey dediğin de ahahaaa
HeyMommy Daha cinsiyetimiz belli değil. Bunu hamile kalmadan almıştım çok beğenerek. 😂 İnşallah sağ sağlim giydirmekte nasip olur 🥲
lunam annembabam 😊 aldıklarım bunlar lunam 5 tane var, toplam 250 tl civarı tuttu. Şu an azıcık daha fazla indirimi var.
Nobblle Nurklc38 çok güzel nereden aldınız acaba birde hastane çıkışları için nerelere baktınız genel olarak soruyorum da
Karatayy7744 Bende yavaştan almaya başladım ama olmaz diye korkuyorum ilk çocuğum tecrübe de sıfır😂😂😂 yeni doğanlar çok küçük olduğu için genel de 3 ay tercih ederim diye düşünüyorum ne diyosunuz kızlaarr mirayveannesiii