nciPervaneSultanova Arkadaşlar internette araştırdım ama elle tutulur bir neden bulamadım. Gerçi 8 agustosta ayrıntılı ultrasonum var o yüzden kendimi korkutarak doktora koşmak istemedim. Ben bir soğuk algınlığı geçirdim bir kaç saat 37.8 gibi bi ateşim oldu sonra doğal şeyler kullanarak toparlandım. Boğazım iltihaplanmıştı onun sebebiylemi yoksa bebek büyüdüğü içinmi bilemiyorum sol alt kasığımda sancı ve ağrı oluyor sık sık aralıkşrla ara sıra sağ taraftata oluyor ama çok az. Böyle bir şey yaşayan oldumu. Özelliklede bu haftalrda?. Erken doğum açılma falan olmaz demi? Çünkü doğum sancısı gibi degil batma sancı ağrı gibi bişey adet sancısı gibi hiç degil. Önceden teşekkür ederim, Sevgiler, İnci
Edadeniz Merhaba gebeliğimin başından beri ara ara bendede oluyor.Dr um tek taraflı ve dinlenince geçiyorsa önemsenecek bişey olmadığını söylüyordu.tabi siz yine dr unuza danışın
nciPervaneSultanova Ygtzynp Edadeniz Aslında biaz kırık olduğum üçün dünleniyorum bütün gün ama bu sancı gene ara ara oluyo. Akşamları daha az olur mesela, rahim büyüyor dedi bazıları ona göre. İnşallah o yüzdendir.
Ygtzynp Icanın aynı kramp bendede oldu ama ben uzun yola çumtım gaz sancısı gibi geldi epeyce yürüdüm mola verdik bacaklarımı uzattım geçti.yorgunluğa bağladım ben korkma bi durum olsa kana vs belirti verir iyi düşün iyi olsun