Anneler ben grip oldum 2 gündür, burnum akıyor ateşim vs yok ama bebeğim çok az hareket ediyor 😢 hastalıkla alakası olabilir mi, yaşayan oldu mu böyle bir durum? Panik yapmak istemiyorum o yüzden doktoruma yazmadım henüz, uzandığımda çok az vuruyor ama normalde çok hareketli bebekti ne yapacağımı şaşırdım 🥺