ozgese-s Kızlar canım sürekli çikolata bisküvi makarna istiyo paketlenmiş ürünleri çok yiyorum sizde durumlar ne 😔
ozgese-s deletedmom87894 Bende öyle ya hergün bi çikolata mutlaka yiyorum 😂😂😂😂 sabah tam buğday yumurta akşama çikolata 😂😂😂
deletedmom87894 ozgese-s sen yine iyi yumurta yiyorsunuz kahvaltıyı bisküvi çikolatayla yapıyorım🤦🏻♀️
Mihriballim Benimde çok sağlıklı beslendigim söylenemez öyle hamileyim diye ekstra yediğim bişey yok canım ne isterse ondan yiyorum o kadar da kasmamak lazım bence bebek zaten gerekli olanı alıyor her yediğimiz ona gitmiyor
Mihriballim ozgese-s benim midemi rahatsız eden şeyleri yemiyorum sadece çikolata yakıyor mesela o yüzden yemiyorum ama genel olarak aynıyız 😀