Asdfgh walla öğrenir öğrenmez kendime bi beslenme programı hazırlmıştım , hep düzenli protein ağırlıklı beslendim gergin mutlaka yumurta evde lor yaptım, yoğurdu aksatmadım yine kendim yaptım, herhafta balık yiyorum ve genel olarak et aşırı düşkün olmasamda düzenli protein olması adına yemeye özen gösteriyorum, ve sabahları mutlaka çeviz bunları yaptım başka da mevsim de hangi meyve varsa ama çok kilolu olması da iyi bişey değil yani aşırı kilolu olmasından bahsediyorum gerçi doktor üst sınırda şuan aşırı da sayılmaz dedi ☺️