Kızlar 23 kasim da sabah sanci ve kanama ile acil sezeryana alindim kizim 39+0 haftasinda dünyaya geldi kakasını yediği için de küvez de kızım sütüm 1 damla bile gelmiyor 3 satte bir 20 ser dakika sağiyorum ama maalesef bi fayda göstermiyor
Sütüm gelmesi için ne yapmam lazim bol bol su ve kayisi suyu tüketiyorum