Merhabalar güzel anne ve güzel
anne adaylari :)
Biraz yardiminiza ihtiyacim var, 25 haftalik hamileyim ve Allah izin verirse erkek cocugumuz olcak ama esimle
isim konusunda bi türlü karar veremedik, cünkü ikimizde koycagimiz isim biraz farkli pek duyulmamis ama ayni zamandada anlami güzel
olsun istiyoruz🙈
icinizde mutlaka bana fikir vericek birileri vardir diye düsünüyorum🤩 simdiden tesekkürler