Sürekli az az kanamam lekenmem oluyordu adet olamıyorum sanıyordum hatta kanamam da açık pembe renkli oluyordu bazen . Sonra vücudumda damarların çok belirgin oldugunu hissettiğimde gebelik testi yaptım ve pozitifti kan verdim 5 binin üzerindr çıktı beta. Doktora gittiğimde ultrasondan detaylı baktılar alttan da baktılar hatta kese falan görünmedi donra acil sevk etti kanama az az olduğu ve haftalığının yüksek oldugu için tüpleri patlatabilirmiş 4 gün hastanede yatmıştım kürtaj yaptılar ama düşmedi bebek sonra iğne yaptılar onunla düştü . Çok yorucu ve can sıkıcı bir süreç benim bide ilk gebeliğimdi hatta doktorlar tüpünü alabiliriz falan demişlerdi yıkım oluyor gerçekten. Ama çok şükür iğneyle düşünce gerek kalmadı. İğne kanser hastalarına yapılan ve vücutttaki tüm yeni oluşam hücreleri öldürdüğü için vücudun toplanması ve vücuttan etkisinin atılması için bir yıl bekledik sonra rahim filmi çektirdim ben çünkü dış gegelik geçirenlerim bir daha geçirme ihtimali çok yüksekmiş tüpler tıkalı olabiliyormuş ama rahim filmiö temiz çıkmıştı bende çok dikkat ediyordum enfeksiyon kapmamaya şuan 35 haftalık hamileyim doğum için hazırlık yapıyorum ☺️