Bende 37+2yim ama yaklasik bir aydır bebegimi görmüyorum. göstermiyor kendini eliyle kapatıyor yüzünü ya da plasenta kapatıyor. ama doktorum acıp gösteriyor bana bende görüyorum göstermediğini kendini. 10.haftadan beri her gittigimde renkli olarak gösteriyor doktorum. siz yinede isteyin renkli göstersin. bebisiniz göstermese de içiniz rahat etmis olur para veriyorsunuz sonuçta ❤️