Muberenay_25 Selam tecrübeli anneler bende hafta hesaplama sıkıntısı var 🤭 ben 27+1 oldum 7. Aya girdimmi acaba 😇
mekutlu12 Ben hesaplamıyorum hemen burdan bakıyorum 😂 Sanırım doldurduğun ay değil içine girdiğin ay söyleniyo. 27+1 olunca da 28. Haftada oluyosun 7. Aydasın yani 🤷🏼♀️ daha iyi bilen biri varsa anlatsın ben şu tabloyu şöyle bırakıyım 😂😂 @Muberenay_25