busrafsar Merhabalar şuan 7haftalık hamileyim daha çok yeniyiz stresli bir dönemden geçiyorum bebekle alakalı değil başka şeyler. Uzak durmak ve sakin olabilmek için ne yapmam lazım akıl vericek birileri varmı?
Deletedmom27362 Elinden geldiğince psikolojini serin tut umursamamakta çalış bebeğine odaklan. Emin ol bebeğin riske girerse bütün o stresler anlamını yitiriyor ve pişman oluyorsun
busrafsar 😔 Çok doğru biliyorum strese girdiğimde sakin olmaya çalışıyorum ne kadar başarıyorum bilmiyorum Allahım korusun bebeğimi ve tüm bebekleri 🤲