RemziAleyna Ne yapsam geçmiyorum daha 7 haftaligim yesemde yemesemde sürekli döküyorum sizlere iyi gelen neler var nasıl başa ciktiniz bu mide bulantisiyla lütfen yardım :(
zeymoms RemziAleyna prilam dr ilaçla hala bişeyler yiyebiliyorsam bu ilaç sayesinde 13. haftam bitiyor o üstelik ama bulantılar tam geçmedi
kartanesi02 RemziAleyna ben 16. Haftaya kadar çektim prilamda kullandım ama hiç bi şekilde bulantımı kesmedi hiç kusmam olmadı ama aşırı derecede bulantım vardı sabırla bekleyeceksin mecbur
Nazlcann Ben tam 3 ay çektim ilaç fayda etmedi ne yapsam işe yaramadı bulantı bileklikleri,kraker fındık fıstık katlanıyorsun mecbur sık dişini geçiyor 3. Ayında 😔