Seliminhaticesi Merhaba kızlar, hastane çıkış setinizi nasıl tercih ettiniz? Fotoğraflarını atar mısınız bize de fikir olur hem. Şimdiden çok teşekkür ederim ☺️
Clementinee Seliminhaticesi https://imgyukle.com/i/kKZIdM https://imgyukle.com/i/kKZ5Wy 🌈 Trendyol Min Design den aldım İnstagram hesabıda mevcut çeşitleri var ama şuan baktımda fiyat uçmuş ben aldığımda bu kadar değildi 🥺
Cicilibicili Seliminhaticesi annelerin tercih ettiği bir çok modeldeki hastane çıkış setlerine bakabilirsiniz. Eminim hoşunuza giden bulacaksınız bu linkte☺️ Link: https://ty.gl/ayl7elf5ju Kısa linki açamayanlar buraya tıklasın 👈
Mehmetinannesii Seliminhaticesi https://resimyukle.io/r/nmS1m5YnGE https://resimyukle.io/r/MzkIoqEbSv Bunlari aldik oglusuma🥰
Clementinee Elifikiz Yazık yaa herşeyin fiyatı nasıl uçmuş böyle 🥺 iyiki zamanında almışım şuan öyle diyorum ☹️
HavvaNurr38 ZZeynepP1903 bende kızıma yaptırmıştım 2.5 yıl önce isimli çok hoş oluyor 😍 Şimdi ikinciye hamileyim Allah nasip ederse yine bu şekilde yaptıracağım ikiz bebişlerime 🥰
Mehmetinannesii Selindrellaa evet ben instagram kullanmadigim icin faceden yaptirdim ama instagramdada var cesitleri gorebilirsiniz.kalitesni ben cok begendim cok yumusak bir dokusu var kanatlari yazilari asla rahatsiz etmeyecek. Zibinlarida cok kaliteli yumusak. Gecen sali siparis verdim bu sali elimdeydi😊
ZZeynepP1903 Selindrellaa bi yakınım akrabasına yaptırmıstı cok begenmıs malını falan bu sayfadan ablamda bana hedıye yaptırdı sagolsun suan kargoda canım bende beklıyorum 🤗 30 derecede yıkamıslar birşey olmamıs kuzum
ZZeynepP1903 HavvaNurr38 benımde cok hosuma gıdıyordu insallah giydirmek nasip olur cümlemize 🥰 ay ne guzel iki bebiş saglıkla gelsinler 🥰