Mrs_Demir karnın aşağı düştüyse bebek kanala girdiyse o yüzden bu ağrıyı ve batmayi yaşıyor olabilirsin, doğum ağrısı ya da kasılmalar belli aralıklarla gelir düzensiz degil eğer ağrıların arasında belirli dakikalar varsa ve gittikçe azaliyorsa doktora gitmelisin, ama düzensiz ve gün içinde ara ara oluyorsa korkma bebeğin yeri de daraldı ondan da oluyor 🌸