Benimde dönem dönem olur. Yüz üstü yatın karnınızın altına ince yastık koyun. O şekilde bacaklarınızı kalçanıza çekin bırakın sol sağ şekilde. Valla öyle rahatlıyorım ben. Bebeğe zararı olur yüz üstü yatmanın diye de korkmayın 32 haftalık hamileyim karnım 4 aylık gibi hala öyle uyurum hiçbir sıkıntı olmaz zaten yarım saatte rahatlarsınız