Clostiridium 37.haftada alttan muayene yapıcam dedi Dr. Suyun var ve nst de sancı çıkması iyisiniz yapmıcam dedi. Neye göre yapılıyor bu. Normal mi yaparım, sezaryan mı insan bi söyler. 39. Haftada konusuruz doğumu dedi
Bebiscann Clostiridium alttan muayene yapıp çatı darlığına bakacak canım ona göre sana söyler normal doğuma el verişli mi değil mi diye
Ask_hosmus Clostiridium beni alttan muane etmedi doktor, sormadım bende, akışına bırakabilirsin bence bu kadar stres yapma herşey oluruna varır 😊
minigiminannesi18 Clostiridium Alttan muayene edicek ki normal doğuma uygunmu diye bakicak ben kendi isteğimle sezeryan olucam o yüzden alttan muayene olmadım
Ask_hosmus Clostiridium bende merak ederdim doktorum bundan sonrası bebeğe kaldı nasıl gelmek isterse öyle gelir dedi bana 😂 eğer doktorun erkekse erkek doktorların geneli çatı muanesi yapmıyo
Bebiscann Clostiridium temiz kalır kız merak etme, çıkarsa da artık bundan sonrasını jilet ile hallet😂😃
Ask_hosmus Clostiridium 3 ay oldu😂 SSVD yaptım halde doktor kontrol etmedi , akışına bıraktık doktorcuğumla 😂😂