Ben oğlum doğduğunda Mevlüt yapacakken korona çıktı yapamadım ve öylece kaldı. Şimdi 2. Bebeğimi Mayıs sonu gibi doğurucam. İkisinede bir Mevlüt yaptırmak istiyorum. Yaşım 21 olduğu için mevlütte ne yapılır bilmiyorum yani bebeği kucağa falan mı alıyorlar almadanda yapılıyormu Bilgi verirmisiniz ben kimseye bebeklerimi elletmek istemiyorum. Biri kız biri erkek çok saçma olmaz dimi. Bi pembe bide mavi Yasin kitap seti dağıtıcam.