Kızlar selam 14+4 üm bugün ultrason da cinsiyetini öğrendik erkek çıktı . Yanılma payı varmıdır acaba merak ediyorum bir yanım halen kız da olabilir diyor 😊 önemli olan sağlıklı olması tabi 🙏
Siz de oldumu böyle doktorun yanılma durumları paylaşabilirmisiniz ❤️