Zelisssss hastanede çalışıyorum ve bunu onaylamıyorum malesef. Etkilenmemesi istemem ama geçenlerde bununla ilgili bir annemizi doğumda kaybettik malesef. İç dikişlerin patlama oranı fazlasıyla yüksek. Zaten ilki sezeryan olmuş riske atmanıza hiç gerek yok. Normal doğumdan yana biriyim fakat bu durumlarda asla onaylamıyorum 😐 hakkımızda hayırlısı olsun daima 🙏