kubraBayram1907 bence sıkıntı olursa aldırmam diye düşünerek bakmayın. Kendinizi hazırlamak olarak düşünün. Yani dediğim şeyi de yanlış anlama bu illa üzülme vs gibi de değil. Durumu kabullenme ve özel bebeklerin bakımı eğitimi ilgilenmesi hakkında araştırmalar yapabilirsiniz. Bana doktorum sadece 2 Li yaptı 3 ve 4 de yanılma payı %70 e kadar çıkıyor kafamız karışmasın en doğru tahmini 2 Li verir dedi. Zaten siz onu yaptırmasanız bile ileriki haftalarda detaylıda illa varsa bile birşey size doktorlar söyleyecektir. Bence yaptırın. 2 Li tarama da sadece down değil sizin için önemli bir kaç hormona da bakılıyor.