Kizlar merhabalar 22 haftalık oldum doktorum 12.haftamda olan ufak kanama nedeniyle araba sürmemi yasakladı normalde çalışmıyorum ama araç kullanmam gereken zamanlar oluyor kendimi bu sefer de bir suc islemis gibi hissediyorum. Gecen hafta ayrintili ultrasonda hersey yolunda çıktı ama kendi doktorum günde 2 magnorm geceleri Progestan ağrım olursa Adalat diye bir ilac verdi bunlari icmemi istiyor . Siz ce artık bu haftadan sonra herhangi kanama durumum olur mu bebegimin tekmelerini cok net hissediyorum artik :)