Çok normal canım. Doğuma kadar sürüyor bu. Bebek için bazı haftalarda ikili üçlü testler detaylı ultrasonlar falan var onları yaptırırsın için daha rahat olur .
Ama genel olarak Doğuma kadar hele ki ilk gebelikse sürekli düşünüyor insan . Ama zaten rabbim nasip etmişse yiyecek ekmeği varsa ve sağlıklıysa olur. Stres yapmak boşuna diye düşünüyorum ama elimizde değil