Evlimuylu yeni doğan bebeklerin hepsin de olurmuş ve doğduktan sonra kapanırmış anladığım kadarı ile. Prematüre bebekler de ise erken doğmaları sebebi ile kapnması için önce ilaç tedavisi kapanmazsa da ameliyatla yapıyorlar. Benim gebeliğimde böyle bir sorun yoktu erken doğduktan sonra dediler 1 hafta sonra da ilaç ve antibiyotikle kapandı kendi. Daha detayı nedir malesef bilmiyorjm