Kızlar gebelikten önce de kronikleşmiş enfeksiyonum vardı ilaçlarla bi dönem rahatlıyordum hep tekrar ediyordu. 17 haftalığım 1 haftadır yeniden tekrarladı yanma, kasık ağrısı,akıntı hatta bugün biraz kahverengi şeklinde oluyor akıntım. Doktora gitsem yine ilaçla biraz geçecek ama yeniden tekrar edecek. Nasıl baş edicem yaaaa bıktım bu durumdan var mı önerileriniz 😒