Okyanusmavisi-17 Kızlar arada bebeğim sanki karnımda baloncuk çıkarıyormuş gibi hissediyorum sizce neden öyle nasıl bişey bu oyun mu oynuyor kendi kendine yada başka birşey oluyorda ben mi öyle hissediyorum 😀
patilibalik Okyanusmavisi-17 plup plup plup oluyo banada çok garip hahahah 38. Hafta sıkıldı içerde organlarimla oynuyo bence
Bebiscann Okyanusmavisi-17 canım suyun içinde bebek hareket ettikçe suda onun dalgalanmasini hissediyor olabilirsin
Okyanusmavisi-17 FusunF yeni hamile değilim canım 37 haftalığız şükür başlarda çok garip geliyordu takip ettim hep kafası nerdeyse orda oluyor sanki ağzında baloncuk çıkarıyor 🙈🙈
FusunF Okyanusmavisi-17 hahaha canım senim artık sonlarıymış maşallah 😂😂hıçkırık olabilir mi acaba o balon 🤣
Toprak_hira59 Okyanusmavisi-17 hıckırıyordur annesi bazen yarım saat gecmiyor bizimkisi 35 haftaligiz bizde 😅
Okyanusmavisi-17 patilibalik hahah sizde de mi anlam veremiyorum oyun oynuyor diye düşünüyorum bende 😀
patilibalik FusunF ya dediği şeyi çok net yaşıyorum bende hıçkırık gibi değil gerçekten 😁 yalnız olmadigima sevindim
Okyanusmavisi-17 FusunF Toprak_hira59 yok kızlar hıçkırığı ayırt edebiliyorum 🙈 ya elleriyle oynuyor bişeyler yapıyor ağzıyla çözemiyorum komiğime gidiyor bazen 😅😅