Merhaba arkadaşlar . 2.kez anne olmaya hazırlanıyorum ilk hamileligimde Adatipda 36+2 de yapmıştım…Simdi 4 buçuk yıl sonra SEAH da yapmayı düşünüyorum hangi doktora gitmeliyim yada sezeryan doğum da kimi önerirsiniz daha önce SEAH da sezeryan yapan arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum🌸