minikayak2-6 ben Alper yurdasipere gittim çok memnun kaldım tatlı dilli ve açıklayıcı tek tek sayıyor her şeyini gösteriyor benim bebeğim inatçı bi türlü yüzünü dönmedi toplamda 4-5 saat kaldım orda gire çıka 45-50 dakika sürmüştür bi kaç kere döndü hemen kalbine organlarına baktı tam yüzüne bakacak renkli ultrasona geçecek hop bi daha yüz üstü döndü sıpa göstermedi 😂 doktor beyde bi ay sonra tekrar gel ücretsiz yüzüne bakalım hem daha belirgin olur dedi bir ay sonra gittim yine dönmedi 😂😂 doğunca görücez artık 😂😂