Tezcansadulla Adensu_ benimde son 4 insallah sabah yapmistim ama belli belirsiz sizin dediginiz yontemle daha belirgin gozukuyor hay allah razi olsun 🥰
Adensu_ Tezcansadulla oyy cok mutlu oldum okuyunca.. allahim isteyen herkese nasip etsin bir evlat insallah💙
LaleH0 https://imgyukle.com/i/kK0QHt Merhabalar benım de testime bakar mısınız ? Acaba dün yaptım 15 dk falan bekledi test ve adetime de 2 gün geçti testi öyle yaptım sizce dogrumudur ya
LaleH0 Yaprak- ınsallah amin ya acaba 1 hafta sonra tekrarlasam olmaz mı adetimden 2 gün geçti ama bide adet olursam dıye çok endişeleniyorum ya 😣
LaleH0 Yaprak- aynen He 😅 öyle valla denerim inşallah kendimi hazır hissedince çıkan sonuç ınsallah hepimizi mutlu eder ya 😍
cennet_kusum_ Ceylan01-13 sağlık ocağında ki testini de ne çıktı rakamlar neydi bana da dün ne var ne yok dedi
annesinin_beybisi 2609nrgl canım var demek istiyorum ama diyemiyorum geçen ay inan aynısı bende oldu çok heveslendim ama ertesi gün test yaptigimda o çizgi yoktu yeniden test yap
2609nrgl annesinin_beybisi tekrar test yapmıcam hala regl olmadım Pazartesiye kadar da olmazsa kan vericem
Adensu_ Reglime 5 gun var bende simdi test yaptim hic cizgi yok😢 gogus hassasiyetim halsizlik kasik agrisi beyaz akintim var midemde bulaniyor ama negatifim.. umudumu kesmeye baslicam😢