Minikanneee benim ilk doğumum suniyle oldu 41 haftalık ilk az bi doz uygulandı açılmam olmadı daha sonra doz arttırıldı sabah 8de , öğlen 12de kucağımdaydı . Sadece son saatler dayanamadım ondada açıklığım 8-9cmdi bebek çıktığı gibide hiç bişey olmamış gibiydim . 2 dikişim vardı . Şimdi 2.ye yarın fitille doğumum başlanacak olmazsa suni verilecek