Dün gece 12 gibi belimden şiddetli bir sancı geldi belim kırılıyor zannettim sonra apar topar hastaneye gittik doktora belimde sancı var diyince direk çatala çık muayene edelim dedi o an başımdan aşağı kaynar sular döküldü sanki ben çatı muayenesini 38. Haftada bekliyordum ve çok korkuyordum nasıl olacak felan diye yani bu 38.-39. haftaya bakmıyormuş🤭 daha sonra açılma yok ama yumuşama var dedi sonra ultrasondan bebeğime baktı bir sıkıntı yok suyunda vs dedi servise indim serum taktılar 1 ltrelik nst felan çektiler derken serum bitince doktor sonucuma felan baktı sancı göremedi sonra tekrar bir çatı muayenesi daha bu kez ebe yaptı ilkinde olduğu gibi yine çok zorlandım sanki yumruğunu soktu göbeğime kadar hissettim resmen ellerini bağıra bağıra indim çataldan resmen travma oluştu bende şuanda çok korkuyorum muayeneden. Sonra tekrar bir 1 ltrelik serum daha taktılar tekrar nst garip olan şuydu sabaha kadar sancı çektim ama hiç birisi nst de şiddetli sancı olarak görülmedi zaten 2. Muayenden sonra kanamam başladı nişan sandım ama muayeneden sonra olan bir durummuş birde onun sancıısı vurdu serum bitti doktor nst sonucuna baktı ve bir daha serum sabaha kadar tam 3 litre serum yedim + hastaneye gider gitmez covıd testi de istemişlerdi onun sonucu da ertesi günü öğleden sonra negatif çıktı çok şükürki eğer pozitif olsaydı bebeğimi sezeryanla alacaklardı covidden etkilenmesin diye onun da negatif çıkmasıyla birlikte hiç bi sıkıntı yok denildi eve gönderildim. Normal doğum yapmayı çok istiyorum vücudum ve bebeğimle sağlığımız el verdiği sürece ama bu muayene gerçekten bende travma etkisi yarattı hâlâ çok istiyorum normal doğumu bakalım hayırlısı artık 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️