Kızlaaarrr benim bebeğim nisan sonu yada mayıs başı gibi doğucak inşallah 🙏 oturduğumuz yer yazın aşşırı sıcak oluyor ama mayıs gibi hava ılık olur diye düşünüyorum 🤔 yani demem o ki takımlarını kısa kollumu alayım uzun kollumu yada yenidoğan ve 3 aylık kıyafeti ne kadar alayım siz ne yaptınız ya benim aklım çok karışık 👀