Busra2013 25 haftalık gebeyım sureklı harekrt postu acıom hareketlı degıl suan doktorddan cıktım doktor normal dedı bebek tembel aktıf degıl dedı kotu bısımı bu ?
gizzzy35 Busra2013 ben 16 haftalık hamileyim başından beri haraket etmiyor ultrasonda 😅Bende sizin gibi olacağım sanırım. Ama korkmayın uslu olacak demek ki
Elikra Busra2013 arkadaşımın öyleydi günde en fazla 3 kere hissediyorum diyodu MaşaAllah şimdi de hareketinden şikayetçi 😅
Laleozkan_09 Busra2013 sağlığı yerinde olsun da boşver gerisini🥰. Bizim ki hareketli de ne oluyor sanki gece gündüz haram oldu. Tekmeyle uykudan uyanıyorum 🙈. Doğduğunda da seni çok yormaz uyur bebeğin bence güzel bir şey
Busra2013 gizzzy35 valla tembel dedı korktum bısımı var dıe normal dedı her bebek hateketlı degıl dedı
Keriock Benimde 1 gun hareket ediyorsa diğer gün etmiyor ve hareket etsin istiyorum sürekli ama doktorlar öyle diyor bu normalmiş mesela ben çok şekerli bişeyler yiyorum hemen kıpırdamaya başlıyor 2 tane çocuğu olan arkadaşım dedi banada çikolata ye dedi enerjiye ihtiyacı oluyor dedi
Ecem2501 Busra2013 ahh sen bide 30 haftadan sonra gör tembellik falan kalmaz hiiç korkma bu haftalarda çok normal benimde hareketli değildi ama şimdi 33 hafta bitiyor kıpır kıpır asla durmuyor🤗
Mimik Uykucu🤣 Demek ki cook rahat anne karninda😅 doktor sorun yok demis, endiselenme, insaAllah saglicakla alirsin kucagina😘😘😘
Belacivciv Busra2013 Sağlığı yerindeyse niye sıkıntı olsun, her bebek aynı değil. Sizin bebiş sakin demek ki 🙃
Busra2013 Belacivciv ıste doktor detaylıya gırdık gecen hafta hersey cok ıyı dedı sımdı gıttım kalp dınledım ıyı dedı hersey yolunda dedı sadece aktıf degl dedı kotu bısımı acaba bu
Belacivciv Busra2013 Olur belki ama anne karnında sakin olup doğduktan sonra çok hareketli olan çocuk da çok 😅