BebekveAnneler Lıerac jel, mustela, Loccıtane Almond, 3 ürünü çok tavsiye ettiler. Sizler kaçıncı ayda başladınız ve hangi marka kullandınız? Çatlama oldu mu?
Nazlimom BebekveAnneler 5 ay oldu benek yağı almıştım en fazla 5-10 kere sürmüşümdür çatlağım vs. Yok ama kakako yağı almayı düşünüyorum ilerde belki çatlak olur üşenmezsem alıp başlıcam sürmeye😅