FusunF Funday35 benim olmuştu hemde çok fazla hastanede bile yattım şuan 28 haftamdayım hatta 29 olcam 3 gün sonra
Z_ecrin Funday35 benmde 11 haftalıkken olmuştu kızımı sürekli kucagma aldgm için doktor agır kaldrmamı yasaklamştı sende dikkat et canm igne kullanmştm günlük ilaçların varsa ihmal etme tek care dinlenmek bu sürecte şükür smdi gayet iyiyz 😊
Ebrudrgt Funday35 benim oldu. Dusuk riskim vardi 1 hafta hastanede kaldim. Progestan kulllandm bebegin tutunmasi icin. Cok şükür şimdi 33 haftaliğiz
Funday35 FusunF Geçmiş olsun sağlıcakla alın bebeğinizi kucağınıza benim çok çok az oldu ama doktorum dinlen dedi muaneye de cagirmadi şuan kanamam yok geldi hemen bitti zaten bebekte birşey varmıdır merak ediyorum
Funday35 Ebrudrgt Geçmiş olsun sağ salim sağlıkla kucağınıza alırsınız insallah inşallah bizde o haftaları görürüz ben hem progestan hem proluton hemde oksapar kullanıyorum
FusunF Funday35 teşekkür ederim amin inşallah Benimde 12.haftadaydı ama şükür birşey olmadı siz doktoru dinleyin birşey olmamıştır ama bence yarin gidin muayeneye baksın 😊
Ebrudrgt Funday35 cok tesekkur ederim hep heraber gorelimm insallah o gunleri saglkla alalim kucaklarimiza bebişlerimizi. Sizde ihmal etmeyin kontrollerinizi ve ilaclarinizi rabbim sağlik versin inşallah 😊
Funday35 Sevgibirkan Doktoruma çok az bı kan geldi dedim yat dinlen dedi çogalırsa Muaneye gel dedi düşük önleyici ilaç kullanıyorum onları ihmat etme dedi yani muane olmadım çok yoruldum birde ondan mı geldi diye düşünüyorum
Funday35 Z_ecrin Geçmiş olsun sizede dikkat edin Maşallah sağlıcakla alın kucağınıza ☺️🤲 doktorumda öyle dedi ilaçlarını iç bol bol dinlen dedi
Sevgibirkan Funday35 benım 11.haftamda kanamam oldu doktora gıttıgımde kanama alanı var demişti kesenın dısında şuan 19haftamdayım kanama alanım azalmış biraz 1kere hastanede yattım sonra kanamam olmadı alltan ama içerde hala kanama alanım var