Eceguldemir55 Deletedmom177227 ne güzel çekilmiş çok tatlı duruyor 🤗 tahminle aram yok ama benim oğluma benziyor kafa yapısı o yüzden erkek diyeyim 🤷
Eceguldemir55 Deletedmom177227 kaç haftalık oldunuz benim iki oğlum da 13. Haftasında net belli etti kendini 😊
Alp52 @Deletedmom177227 kese uzun ve fasulye gibi olunca erkek yuvarlak olunca kız olur diyorlar genelde postlarda öyle okumuştum rabbim gönlüne göre versin inşallah canım 🥰
Deletedmom177227 Alp52 aminn sağlıklı olsun da :) bi de o kese şekli de asılsız bence arkadasım da hamile kesesi fasülye gibi kızı olacakmış :)
NurcanNurcan Kız 👧 bence Ama yinede ne olursa olsun rabbim saglıkla Kucağına almayı nasip etsin tüm annelere inşallah
Deletedmom177227 Suzan-mustafa55 öyle tahmin ediyorum ben de bakalım doktor daha bişey demedi :) inşallah görebilir :)
Deletedmom177227 Hayallerim95 valla ilk bebeğimin resmine cok benzediği için ben de öyle düşünüyorum :) bakalım az kaldı inşallah öğreniriz :)