Srsdrs Kızlar benim bebeğim aşağıda demiştim ya..doktora daha gitmedim ama size sormak istedim..uçağa binmemde bir sakınca olur mu?? Şu an tam 13+5 günlüğüm
Merveonay Srsdrs düşük riskin yoksa kanaman falan yoksa binersin canım Zannetme sorun olsun ilk gebeliğimde bebeğim alalıda değildi tabi ama çok bindim benimde haftaya kontrolüm var bende sorucam aralıkta bineceğim . İnşallah sorun çıkmaz canım binersin 🤷🏻♀️
Srsdrs Zaten pazartesi kontrolüm var da şimdiden bilet alsam mı diye size de sorayım dedim🙂 teşekkür ederim size de❤️💫