Ftsclskn Güzel anneler hamilelik nasıl gidiyor? Bugün ki doktor kontrolümüzde ortalama 6 haftamız kaldığını söyledi 😌 Nerden nereye, bu günleri gösteren rabbim kucağımıza aldığımız o güzel günleri de nasip etsin inşallah 🙏🏻
Ozlemba Biz de otuz artı beş olduk ama sanki son zamanlar daha yavaş geçiyor gibi sağlıkla kucağımıza alalım inşaallah bebislerimizi 😊
Ftsclskn misirveannesi Sezeryan olacak canım , bide öncesinden 2 düşüğüm oldu . Narin bir annemizsin dedi, ortalama 3 kg gibi kucağımıza almayı planlıyoruz dedi doktorum 😌