Gün de 10 defa hissedersen iyi dedi ama 5 saat hiç hareket etmezse direk gel dedi hiç hareket etmiyor değil kımıldama yada hafif dönme var o yüzden anlayamıyorum napicagimi döndü büyük ihtimal ve şuan ondan anlamıyorum nerde olduğunu bugün gün için de idrar torbama çok baskı oldu mesela ayakları sanırım orda şuan böyle sabaha kdr devam ederse yarın ilk isim giderim içim rahat etsin ya…