Busra-04 **doğum öncesi tahlillerim yapılacak doğumdan bir kaç gün önce ama aç olmam gerekiyor mu kızlar *
Merveonay Busra-04 ne tahlili yapılacağına bağlı doktorun söylemedi mi canım aç Yada tok diye ona sor sen
minigiminannesi18 Busra-04 bende yaptiricam doktor aç karnına gel dedi sizde öyle yapın gittinizde sorarsaniz tok derlerse bsyler yersiniz orda bosuna riske atmayın
Busra-04 minigiminannesi18 Bana Tok ya da aç demediler ama bakalm sorun olursa ertesi gün aç goderim :)
belis_4 Busra-04 ben doğuma gittiğim gün bı saat içinde hepsi yapılmıştı. 12 saaat açtım sezeryan olacağım için
Didemmmmm Busra-04 Amin Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Okaliptus Busra-04 37+1 de çayı muyenem sonrası doktorum doğum kanlarını alalım dedi. Kan aldılar birde idrar, idrar kültürü felan bakıldı.