Gamze1903 Kizlar burda eski postlarda gezerken denk geldim Bir arkadas yazmis gögus ucu yarasi icin ozonlanmis yag tavsiye etmis baya iyi geliyormus sanirim ama ben birde size sormak istedim.bilen biri yada deneyen var mi zararlimidir bebege fln simdiden tesekkurler💙✌👏
arkesophia Ayak çatlakları için kullanıldığı biliyorum ama bunun için duymamıştım kokusu çok kötü bi yağ bebek sevmeyebilir zararsız olsa bile diye düşüyorum🧐
Gamze1903 arkesophia tabi kokusu tadi onemli cockta istemesekte tadiyor bebegide memeden kesmeyelim yanlslkla😃